×

Vanliga frågor

Q: Hur snabbt behandlas min retur?
A: Vi behandlar alla returer i tur och ordning efter att dem kommer till oss. Återbetalningen kommer att ske utan onödigt dröjsmål och i vilket fall som helst senast 14 dagar efter vi mottagit din retur.

Q: Får jag en bekräftelse när returen kommit till Nobo Design?
A: Nej, du får först en bekräftelse när returen är hanterad, alltså inte när den är mottagen av Nobo Design. Du kan själv kontrollera om returen har kommit till Nobo Design genom det kolli nummer som din returetikett har.

Q: Får jag en bekräftelse när en retur är gjord och hanterad?
A: Du får en uppdaterad faktura eller kvitto från Klarna när din retur är gjord. Är du osäker om din retur är gjord kan du logga in på Mitt Klarna för att kontrollera status. Du kan också kontakta kundtjänst för mer information och status.

Meny

Mitt konto

Skapa ett gratis konto för att spara dina favoriter.

Logga in

Skapa ett gratis konto för att skapa önskelistor.

Logga in